הבא בתור הוא סוס…

סוס זאת חיה מדהימה.היא חזקה ואצילית. ניתן לאלף אותה, אך לעולם לא תאבד את אופיה האמיתי. זאת חיה שצריך לכבד, אין אפשרות אחרת. ויש המון פתגמים עם סוסים – שניים שאני מאוד אוהבת ומתאימים לי לפה:לא בודקים שיניים של סוס שקיבלת במתנה ו לא מחליפים סוס מנצח.וואלה – שני משפטים די הגיוניים, לא?אבל… אם את […]

הבא בתור הוא סוס… Read More »