מה הטיפול עשה לי? – מפיה של ילדה בת 7
בתחילת השנה טיפה התביישתי ובאתי אלייך עם רגשות לא נעימים. ואז התחלת לעזור לי. בתחילה דיברנו יותר על הבעיות שלי ואז הגענו גם למשחקים כיפיים, לציורים…. נהניתי במיוחד להיות ביער הקסום. הרגשתי שזה מקום כיפי… מאוד אהבתי להיות פה ואני מרגישה שהמקום הזה, הוא מקום מלמד והוא גם מקום כיפי. אני רוצה להמשיך… עשינו […]
מה הטיפול עשה לי? – מפיה של ילדה בת 7 Read More »

